Godmorgon

Idag är det måndagmorgon igen. Men det känns inte fullt lika jobbigt. Jag trivs bra med att bo hos min kille faktiskt :) Kanske inte är så konstigt? (A) Planen för dagen är att få klart min uppsats för imorgon tänkte ja lämna in den! :) Sedan också göra uppgiften inför morgondagens seminarium.. Ska nog gå att få klart allt eller vad tror ni? Håll tummarna iaf för att uppsatsen blir grym! För den betygsätts ju.

Igår så blev det aldrig något solande, eller en sväng in till stan eller ett dopp i poolen. Men det blev en mysig promenad i det härliga vädret med älsklingen, så köpte vi lite slushies och på vägen hem cola och lite choklad (A) Kvällen spenderades med lite lätt plugg framför min dator liggandes i P's säng medans han också låg där oc hspela på xboxen. Var faktiskt rätt mysigt (A) Kvällen avslutades med 3 avsnitt av Vänner och glass med uppvärmda björnbär på. Mumsigt!

Men nu ska jag äta min lilla frukost jag fixat och sen kom igång med plugget!

Vi hörs :)


Älsklingen & jag töntade oss på
Skansen förra sommaren<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0