En helg hemma

En helg hemma kan faktiskt inte bli annat än bra! Som vanligt så inser jag så fort jag kommit hem hur mycket jag faktiskt hunnit sakna alla! :) Det är så mysigt att komma hem och bli sådär mysigt omhändertagen och bara prata och va som man kan med sina familj!

Fredagen blev det att umgås med ännu mera släkt då en kusin tog studenten. Lördagen blev det en tur till stan och shoppa lite presenter och cider. På eftermiddagen försökte man ju plugga men sedan var det kväll och då lagade vi mat och drack och åt gott medans vi såg på Eurovision song contest!

Idag har vi firat mors dag :) Hos mormor och morfar och sedan en god buffe i stan! Haft en mysig helg helt enkelt!

Nu ser jag fram emot en härlig vecka, trots tenta och sedan blir det en festfylld helg! :)

B.Bye!


Gammal bild på bästaste och jag :)

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-05-31 @ 08:55:50
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0