2 års kalas

Godmorgon alla pigga och glada!

Igårkväll hade vi det supertrevligt i kungsträdgården när vi lyssnade på musiken! Därefter drog vi vidare till Harry B James och spenderade ett par timmar med att snacka om allt mellan himmel och jord, spela lite på maskiner och black jack, och att dricka gott och till och med beställa in lite käk:P Det var najs! Somnade innan halv 2 igår så det var jättskönt! :)

Idag är vi inte lika pigga och glada som vi borde vara men men^^ Beror mest på för lite sömn : Idag är det då 2 års kalas som gäller hos P's syster! Han systerson fyller nämligen hela 2 år idag! Den lilla tjockisen börjar bli stor! :) Och jag tycker det är så himla mysigt att se dem växa de små liven! :)  Har ju typ varit med sedans hans systerbarn var kring några månader och runt 1-2 år så det är supermysigt!:)

Men nu måste jag ta på mig och bege mig ut i det härliga vädret! :) Äta lite lunch också, för snart beger vi oss av!!:)

Vad gör alla andra  i sommarsolen? :)

B.Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0