Sommaren 2010

Hej hej! :)

Denna sommar har faktiskt blivit riktigt bra! Jag har haft många goda stunder med många utav mina nära och kära! Vi har också fått improvisera mycket, hehe. Till exempel när hultsfred blev inställt, ja då åkte vi och campa i Helsingborg istället och åkte över till Danmark en sväng. På midsommar så kom de bästa upp hit till Sthlm och vi firade och det blev ett utav de bästa midsommarfirande jag varit med om! Om någon vecka hoppas jag att älsk och jag kommer iväg till Turkiet också! Har såå mycket att se fram emot även om skolan börjar igen om en månad! Denna sommaren är underbar och tycks bara bli bättre trots missöden och skit. Det blir vad man gör det till och just nu väljer jag att tänka positivt!

Sen kan jag avslöja att i höst så kommer den blogg få nytt liv och mer inlägg! Min första skoldag kan jag garantera ett inlägg så 30 augusti kan ni ju kika in här igen!! Bloggen ska ha och göra med mina studier så det ska ni få läsa!

Men nu ska jag fortsätta njuta utav sommaren! :) Gör detsamma ni!! För snart är den över^^

Ha en fortsatt trevlig sommar så får vi se om jag skriver före den 30 augusti eller om ni får vänta en månad ;)

Tjingeling! :)

En underbar dag i Danmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0