Today was a good day

Godkväll alla dårfinkar!

Har ni haft en bra jul? Det har i alla fall jag!! Dagen idag började med lite plugg, och det ländes skönt att äntligen komma igång lite. Även om det verkligen bara var lite. Det är trots allt ändå ett steg i rätt riktning. När har jag tagit mig över tröskeln!

Sedan efter att ha slängt i mig lite lunch, vilket såklart bestod utav en massa goda rester från igår, så åkte jag ner till stan. Blev lite mellandagsreashopping tillsammans med Jonna och Hanna. Var faktiskt riktigt trevligt! Hittade även några nice fynd! Får visa ett senare tag vad jag hitta!! Har ju trots allt en digitalkamera nu ;) Satt även och fika och prata ett tag. Det kändes jobbigt men skönt! Det känns som "den gamla goda tiden" och det är en bra sak! Skulle kunna ses för fika varje dag och bara prata och umgås :) Det är nog sant, som pappa ibland kallar mig, jag är nog en fikatant^^ Men jag gillart!!

Nej nu blir det snart affären för att köpa ost och kex och frukt och så. Ska bli sådant gott till kvällsmat hos pappa idag! Mumma!

Hörs senare!! Nu är jag tillbaka igen ;)


Bild från tidigare idag på mig & Hanna. Har för övrigt klippt håret den 23. Lyckat??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0