Lucia

Godmorgon!

Nu får det gå undan för jag ska när som bege mig mot stan för att möta upp med kören!! För inte som inte förstod vad tusan jag prävade igår, så kan jag tala om att det såklart var ett lucialinne! Det är ju trots allt luciatider nu! Idag ska nämligen jag, tillsammans med kören, åka och sjunga ett vackert luciatåg på ett ålderdomshem i Solna. Det lär ju bli uppskattat!! :) Och inte nog med det, gissa vem som är Lucia??? Jo jaaaag!!! Det är den överraskning jag haft att berätta nu i en veckas tid drygt! Jag ville bara suga lite på karamellen själv först! Kommer nog aldrig visa hur glad jag är bland folk men här tillåter jag mig själv att uttrycke hur glad jag blev när de frågade om jag ville vara det!!! Så nu vet ni vad som gäller!

Nu måste lilla juristen, som idag är lucia, sticka!!

Ha en toppen dag allihopa!
I know I'm gonna have it!


Dags att dra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0