December, take 2

Godmorgon folket!

Mitt knep att gå upp för att se julkalendern funkade idag igen! Pinsamt kanske? Njae.. Jag bryr mig egentligen inte. Bara jag kommer upp är jag nöjd. Största skillnaden från att se julkalendern nu och förr är väl att jag faktiskt ser på nyheterna efter julkalendern är klar, hehe..

Igår hade jag över 50 läsare på bloggen, bara sådär. Hmm.. Är väl för att jag skrev om "julkalendern 2010". DÅ blev kanske oflk besvikna när jag bara skrev om den på svt 1 och inte hade en egen julkalender. Men så kan det gå!! Kan även berätta att mina biffar igår blev sjuuukt goda och var superbra till tsatzikin jag gjorde i förrgår! Mumma!

Nej men nu ska jag fortsätta äta frukost och chilla lite. Sen blir det skola ett par timmar!! Hörs i eftermdidag!

Vad ska ni hitta på idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0