Snart drar det igång!

Godmorgon alla glada!

Som lovat så kommer idag ett inlägg och jag tänkte försöka slänga iväg något varje dag typ! :) Nu i eftermiddag så är det inskrivning, så nu känns det att skolan snart drar igång på riktigt! Ska faktiskt bli skönt! Har nu min nya fina lägenhet att bo, leva och plugga i! Så känns som en nystart på något vis när det gäller studierna också! Nu ska jag (tro det eller ej) vara duktig och göra allt ordentligt och inte bara flyta igenom. Jag tror föresten inte att det kommer gå att flyta igenom några fler terminer, så det var väl tur att jag bestämt mig för att vara duktig ;)

Dagens lista med saker att göra är:
- Fixa skolböckerna
- Gå till skolan
- Fixa lägenheten
- Börja bläddra igenom lite skolmaterial


Nej nu ska jag se till att äta lite frukost och sedan ta en dusch och komma igång! Mycket som ska hinnas med innan jag ska vara i skolan! :)

Ha en trevlig dag!! Så hörs vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0