Lägenhets *suck*!

Ikväll så var jag lite duktig och gick och kolla på en lägenhet. (Bokstavligt talat.) Men det var så mycket folk där och vet inte ens om jag kan fixa pengar till det så orkade inte skriva på en intresselapp. Men för övrigt var det typ min drömlägenhet! Riktigt kök, ok rum med sovalkov och stor garderob och stor balkong! :) Underbart! Nåväl, det vara bara att traska hem igen och alltihop resulterade i ca en timmes promenerande! Härligt! :)

Så just nu söker jag lägenhet för fullt! Om en månad drygt är jag inte längre inneboende här, sommaren ska spenderas i Stockholm och jag ska jobba, men sen behöver jag något igen när skolan börjar sista augusti typ.. SUCK! Det är verkligen helt rätt i detta sammanhang. Att hitta en lägenhet är otroligt svårt! Men men, bara att hålla tummarna och köra på! :)

Tut tut!!

ha en fin kväll! :)

Natti!


Kommentarer
Postat av: Jonna

vet en lägenhet som kanske kan tänkas bli ledig till hösten med lite tur. dock är det såna man köper (kommer inte på just nu vad såna kallas..) tror det är en etta, eller möjligtvis en tvåa. ska jag kolla upp det lite mer? ett bra område annars, lära till stan, centralen, mataffär och sånt iaf. även systemet som du kan ha glädje av till hösten ;) haha

2010-04-13 @ 00:04:43
URL: http://jonnaahlberg.blogg.se/
Postat av: BoPunkten

Du kan ju alltid kika på BoPunkten! :)

2010-04-13 @ 12:10:08
URL: http://www.bopunkten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0