Godmorgon

Hej alla glada!

Nu har jag äntligen lyckats släpa mig ur sängen efter att ha snoozat mitt alarm i sisådär 1 ½ timma. Det tycks vara standard för mig denna helg.. Så nu är planen att vakna till och få i mig lite frukost eller nått. sedan bege mig neråt stan för att träffa syster som är i stan och om hon inte orkar (jag vet, tråkigt!!) så blir det bara att sitta och plugga ett par timmar. Vilket jag inte alls är sugen på!!

ska väl mest plugga ikväll också.. jag vet, det tråkiga livet av en student men så kan det gå när man varit hemma på "påsklov" och valt att inte plugga ;)

Men nästa vecka kommer iaf bli lite mer intressant :) Eller det blir iaf PARTY när min bästis (jaa så heter det faktiskt om man blev bästisar när man var 11 år!!) kommer upp på finbesök!! Då blir det shopping här och i Sthlm och utgång. Wiho!!

Nej nu ska jag leta reda på lite vettiga kläder och ett glas oboy med tillhörande macka till frukost. Mums!

Talk to you later! :)

Btw.

Skicka in på Monicas blogg, den är riktigt bra! :)

Tjingeling!


Passar på att bjuda på en bild på mig och
Bästisen från i vintras när vi skulle ut och pulsa i snön med min lillebror :) Det vara en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

aha okej, då får man hålla lite koll :)

2010-04-11 @ 15:38:57
URL: http://malinassarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0